miercuri, 7 noiembrie 2007

bravo

da bravo! bravo ca ai intrat pe aici si ca citesti.am scris asta fix ca sa te binedispun.pregatesc si un desen pe care l-am promis de cand lumea si pamantul dar, cine stie, cand citesti tu asta probabil e gata si desenul, care te va binedispune pana la limita combustiei spontanee.
ca urmare a faptului ca vreau sa te binedispun, mesajul asta nu are nimic de a face cu mine.aici e vorba numai despre tine.
din momentul in care incepi sa citesti randurile astea te transformi intr-o persoana ipotetica ce o arde in fata calculatorului, deci fara probleme majore ce necesita rezolvare imediata sau dispusa sa le ignore. good choice!
plauiesc sa te fac sa te simti mai bine fara sa spun bancuri sau sa ma stramb ca de obicei.poate daca ma cauti vrand mai mult. iti trimit inregistrarea cu mine topindu-ma si cazand de pe scaun.
dar excluzand situatia vizionarii acelei inregistrari, care sigur ti-ar smulge un ras, am doar o strategie. trebuie sa te simti bine citind asta numai pentru ca am stat 10 minute sa o scriu, fara niciun alt scop decat sa te fac sa zambesti.
mersi tuturor care au scris ceva care m-a facut sa zambesc si ei, care imi trimite cele mai adorabile poezioare
aaaa si un hug atasat ca ma pricep la huguri virtuale
na >:D<

7 comentarii:

  1. Oh, boy... Great song, even nicer video and a smiling post !!

    Hug right back at ya! Thank you! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. am zambit, ma peaa!numa' cand mi-am amintit de inregistrarea aia,(care e a mea si numai a mea!:P)si deja am ras!

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca ai zambit ma pea!voi cere permisiune ca sa o arat si altora

    RăspundețiȘtergere
  4. well, am intrat, am citit, am zambit. apoi am ascultat si cantecul. mi-a placut. cine canta?
    ce pot spune, e prima data cand intru. imi place. revin.

    RăspundețiȘtergere
  5. wow chiar ma bucur.ma gandeam sa resuscitez blogu asta neglijat asa tare in ultima vreme.
    canta two gallants, o formatie pe care o iubesc mult de tot

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc frumos pentru informatie. e foarte reusita piesa, e una din acelea care au ceva special. thanx again :)

    RăspundețiȘtergere